julfika å sånt

Julfikan i Varberg var supermysig. Trevligt att hitta på något nån gång. Tyvärr var inte alla där men det var; Ellinor (givetvis), Renate (som är såå tjock nu, barnet är beräknat till den 29e dec), Evelina, Tina, Susanne, Eva, Boel, Sofia med klassbebisen Ola (som har hunnit bli 10 månader nu) å så lilla jag förståss.
Efteråt gick jag Eve å Tina en runda på stan. Stooort Cervera med massa fina saker, men jag hittade tyvärr inte en enda julklapp. Investerade dock i en klänning att ha på julafton. Älskar att fynda, 50% rabatt är inte fel! :)

Efter att ha läst syrrans blogg, blev jag inspirerad att göra ett test om vilken av tomtens renar jag skulle vara. För er som alltid undrat, här kommer svaret:
You Are Comet
A total daredevil, you're the reindeer with an edge!

Why You're Naughty:
You almost gave Santa a heart attack when you took him sky diving
Why You're Nice: You always make sure the sleigh is going warp speed
Which of Santa's Reindeer Are You?

Har skrivit klart min pensionsuppgift nu. Ska läsa på lite till så jag vet vad jag ska säga på redovisningen imån. Ser verkligen inte fram emot att behöva stiga upp klockan 6. Men bara allt går bra så antar jag att man kan leva med det. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blev en sån där tråkig ren jag...du var mycket coolare!

2007-12-05 @ 17:54:46
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: TokFia

Men du räknade bara upp 7 namn på svenska på renarna och enligt de engelska blir de ju 9 med Rudolf....skumt

2007-12-05 @ 17:59:53
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: royzon

You Are Dasher


You're an independent minded reindeer who never plays by the rules.

Why You're Naughty: That little coup you tried to stage against Santa last year

Why You're Nice: You secretly give naughty children presents.

2007-12-05 @ 20:55:27
Postat av: Pollux

Jag kan faktiskt också blogga!
http://tokfias.blogg.se/pollux/1196969101_jag_bloggar.html

2007-12-06 @ 20:53:02
URL: http://tokfias.blogg.se/pollux

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0