gimme gimme (no more)

Såg allas vår Brittan's nya musikvideo till låten Gimme More imorse. Började osökt att tänka på Nic and the Familys plågohit "Hej Monica!" Vet att jag inte har så mycket av ett liv, men jag var bara tvungen att kolla hur många gimme hon lyckades klämma ur sig på 4 minuter.
Fick det till hela 85 stycken!!! Galet! (Är inte helt säker på att det stämmer dock, jag kan ha missat nått..)
Bra jobbat Britney! För övrigt en platt å tråkig musikvideo. Såå spännande å se henne åma sig växelvis runt strippstången och mot väggen...*ironi* Hon kanske kolla om hon har en karriärsmöjlighet som strippa ifall sångkarriären skulle gå åt skogen..Eller?
Har aldrig varit ett stort Britney Spears fan, men hon har verkligen gjort mängder av låtar som är bättre än det här. Jag dissar!



Redan NOVEMBER nu. Tycker det känns som om vi nyss började skolan efter sommarlovet... Galet.
Börjar bli mörkt och jobbigt ute nu. Kallare, regngare och vid 5 frågar känns det som om klockan är minst 8. Med andra ord så är det verkligen höst nu.

Mormor opererade sitt knä igår. Enligt rapporter hemifrån gick allt bra och hon mår under omständigheterna bra. Hoppas bara rehabiliteringen går lika bra sen...

För övrigt har det väl inte hänt så mycket... Jo. Jag hade ett superskumt samtal från min far. För en gång skull ringde han mig, och bara för att kolla läget! Händer inte många gånger på ett år. Sen avslutade han samtalet med "puss och kram". Vet inte vad det flugit i honom. Väldigt olikt honom. Men ganska roligt. :)
Undrar om det håller i sig? Tveksamt, men vi får väl se...

Kommentarer
Postat av: Siss

Gimme no more! Håller med dig, den är ingen hit. Men det är väl inte så många som tror att hennes come back kommer bli en så stor hit den heller...å vilken ful tatuering hon har på armen. Hon ser inte ut som en tjej som för några månader sedan rakade av sig allt hår. Orättvist vilken hårväxthastighet vissa har :P
Kram

2007-11-04 @ 16:45:56
URL: http://tokfias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0