Kattlyx och lite annat

Har snöat in lite på hela den här kattgrejen. Hade inget bättre för mig så jag letade runt lite på internet efter shyssta kattprylar. Varför måste alla klösträd och kattbäddar komma antingen i färger som lavendelblått eller rosa eller alternativt i beiget eller grått med tassavtryck? Har iof hittat lite coola prylar i skinnimitation å så. Men jag garanterar att de kostar därefter oxå...

swecat för 2195 kr, på anicare för 485 kr

Alltså finns det ytterligare ett skäl till att inte skaffa husdjur. Det blir för jä-la dyrt. Och vad klösmöblerna sen kostar är ju inte att tala om..

Har faktiskt varit duktig och pluggat lite idag som planerat. Inte så att jag suttit direkt hela dagen, men jag är trots allt ganska nöjd.

Är grymt sugen på att förändra något med mig själv. Den stora frågan är vad. Är för feg för att klippa en extrem frisyr.. Men det var så länge sen det hände ngt. Sist var väl iof när jag permanentade håret i början av sommaren, men det är inte alls lika fint längre... Värt att klura lite på. Dags för förändring!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för tipsen om kattmöblerna! helt klart snyggare än vad som annars finn att välja på. vi får fortsätta att vänta på den dagen vi kan sitta och pilla oss i naveln som miljonärer. ;)

ha det fint!

//Elin

2007-10-27 @ 15:33:11
URL: http://ecb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0