om sista söndagen i oktober...

Jag kan ärligt erkänna att jag inte gjort många knop idag.. Har varit en vanlig, slö söndag. Har sett Die Hard 3, kom på att jag redan sett den, även om det var ett tag sen och Die Hard 4.
Krävde lagom mycket tankeverksamhet för en söndag. :) Passade även på att fixa mina naglar när jag tittade på den sista filmen. Brukar i vanliga fall inte kunna sitta stilla så länge att lacket hinner torka, alltid är det nått man måste pilla med.. Men det verkar faktiskt som om jag lyckades idag Har tom lyckats få på ett lager överlack. :)
Ganska härligt med en och annan sån här dag faktist. Sitter nu men en kopp the brevid mig å summera lite vad som har hänt de närmaste dagarna. Kunde ha haft det värre måste jag säga...

Var på fest hos Evelina å Daniel igår. Sexparty. Riktigt skoj. Ganska mycket folk med. Sen var det utgång på kvällen. Eftersom Eves lillasyster Jossan hälsar på nu blev det så att vi gick till ett ställe alla kunde komma in på. Även om den här stan har en del uteställen, så är det ganska hög åldersgräns på de flesta nattklubbarna. Kan vara både bra och dåligt. Resultatet blev att vi (Eve, Daniel, Jossan, Hanna och jag) gick in på B&B (Biljard eller Bowling och Bar) .
Efter mitt första besök där lovade jag mig själv att aldrig mer gå dit för att partaja, men man måste ju kunna göra undantag. Fast nu har jag fått Eve att lova mig att ALDRIG mera försöka få mig att gå in dit igen. Musiken var kass, toaletterna äckliga och tittade man i taket ovanför dansgolvet fattades det takplatter på vissa ställen och man såg isoleringen. Frächt. Nää! Ingenting att rekommendera. Om man nu inte vill spela biljard eller bowla förståss. :)

Fredagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, utan mycket mycket bättre. :)
Jennie å Stefan skulle ner och hälsa på några vänner nere i Lund, så jag bjöd in dem på middag. Halmstad ligger ju så fint på vägen. :) Det var uppskattat och det är ju alltid trevligt att få lite matsällskap. :) Kanske kan räknas som en god gärning, veckan började ju så bra, men sen har det väl inte varit så gott om dem..

Pratade även med min bror och dealade om att jag ska få köpa hans å Lindas TV bänk när de köper en ny. Den dom har nu är supersnygg, men matchar inte deras soffbord. Tror den kommer bli hur fin som helst här. :)

Stack till Tina för att göra henne och Eve sällskap med lite Nintendospelande och Idol. Trevligt värre. Sen kom grabbarna (Daniel, Anders och 2 av A's jobbarkompisar) hem och det slutade med att jag och Tina följde med dem ut.
Helt oplanerat, men det blev hur bra som helst. Först var vi inne en sväng på Harry´s. Det är såå skoj att studera folk! Sen gick vi vidare till Bond. Var nästan inget folk alls där när vi kom, så det verkade som om det skulle bli lite lamt. Men efter en timme eller så var det massor med folk ute (inte som på en lördag, men endå)... Dansade som en galning. Hade så roligt. Daniel är helt tokigt. Får en att släppa loss som få folk kan få en till. Andreas hemma i Khamn är en av dem som alltid oxå brukar kunna få mig att skita i alla andra och bara dansa som en tok. Haha. Kul var det och svettig blev man. Tror jag tom hade svett innuti örat.. haha.
Måste säga att tjejtoan på Bond är den finaste jag har varit på. Bara 3 toaletter, men speglar vid handfaten, en jättestor helfigurs-spegel i rummet samt tre soffor. På soffbordet stod det tom en fruktkorg. Tror de har förstått konseptet att tjejer använder sina toabesök till att bättra på sminket eller frisyren samt att skvallra! Bra jobbat!

I torsdags så bjöd jag Marie å Johan på födelsedagsmiddag. Marie fyller år idag. Middagen var god och blev uppskattad, men jag lyckades klanta mig så där som bara jag kan till efterrätten. Hade gjort en kladdkaka (tänkte att det var bra att hålla sig till säkra kort) men använde mig inte av den vanliga formen utan av en mindre form med stel kant men löstagbar botten (sån som man trycker upp kakan genom hela formen, tänkte det skulle bli extra tjockt å kladdigt då). Bara det att när jag skulle trycka upp kakan så brände jag mig på underarmen vilket ledde till att jag tappade formen lite och hela kakan gled ner i vasken. Typsikt dåligt. Så det blev ingen kaka och bränd arm. Som tur väl var hade jag lite glass å hallon i frysen.. SÅ helt katastrof blev det ju inte, bara inte riktigt som jag tänkt mig..

I onsdags var jag med tjejerna och storhandlade på ica. Tog även en billig men god fika på deras café. Sen på em åkte vi på Amnestys loppis vi slottet. Ganska skoj, men jag fyndade ingenting. Bjuden på mat och film hos Tina och Anders på kvällen. Känner mig så opmpysslad så... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0