Tjugotre

Jaha, så var man 23. Fast ska jag vara helt ärlig så känns det inte så mycket. Kommer utan problem in på alla uteställen i Halmstad nu iaf. Haft en ganska lugn dag, men mängder av telefonsamtal och sms. Tack alla! :)
Hade födelsedagsfika med Tina, Evelina och Hanna. Bjöd på marängtårta. Gott å bra sällskap. :) Fest blir det på lördag (då kan man även fira att tentan är skriven) och så kalas tillsammans med syster nästa vecka. Hur bra som helst!

Fick precis tipset att titta på family.se (eller jag hade missat att jag hade fått det tipset och såg det nyss..) http://www.family.se/vi/1020668.htm?ca=20_a Dom är såå underbara!!!! *glad*
Även fått fina kort av mormor, mamma å Anna. :)  Önskar att jag var hälften så pysslig som Anna... inte lätt när EN får allt.. Tror inte det blev någon skapar/pyssel-gen över till mig. :p

Måste ju snabbuppdatera om helgen. Var på snabbvisit nere i Lund (lördag-söndag), för att fira Ninas födelsedag. Är så glad att jag åkte ner, för vi hade verkligen en toppenkväll! :) Rasmus mötte upp vid Delphi och stannade några timmar, sen var det förfest i korridoren. Nästan hela Sunny Beach gänget var där, bara Carro saknades. Läste i en gammal vännerbok som Nina fick av mig för några år sedan. Skoj! Räknade om mina vuxenpoäng för skoj skull och kunde konstatera att jag nu var "mammamogen". Haha. Sen var det utgång på Kristianstads Nation (jag vet att det stavas på nått knäppt studentsätt eg..) Frächt ställe och jag hade grymt skoj! Fast jag undrar lite varifrån de självlysande djävulshornen kom ifrån och varför jag fick dom. Men men. Man kan inte förstå sig på allt.. :) Fick iaf för mig att jag passade i dem och bar dem stolt hela kvällen. *ler*

Oj. vad klockan är mycket. Jag som skulle lägga mig tidigt. Ska bara ta hand om Per-Ragnar (min tomatplanta), sen är det sovdags. Imorgon ska jag vara duktig å tvätta och plugga massor!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis i efterskott Emma!! :D
kram kram!

2007-10-05 @ 17:38:25
URL: http://ecb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0