nervös å så då va

Är riktitg nervös inför den muntliga tentan. Det är så mycket böcker och det är svårt att veta vad de egentligen vill att vi ska kunna. Kändes iaf riktigt bra att få prata med Carina igår efter det att hon hade gjort sin tenta. :)

Sista dagen i Jönköping idag. Superfint väder, så jag tänkte snart ta med mig hunden och gå ut i den underbara solen. Tror det blir plugg på balkongen sen. :)
Cyklade ner till A6 igår (inte nån omväg den här gången) och tittade i alla affärerna. Hittade ett superfint nyckelskåp i glas som gärna hade fått bo hemma hos mig. Var dock för dyrt för ett spontanköp. Köpte däremot två par jeans. Ett par vanliga Lee jeans (på rea) på Carlings som var lite för långa, men mamma har lovat att hjälpa mig sy upp dem och så ett par mörka capri på Vero Moda. Hade eg behövt ännu fler jeans då alla mina är sönder (alla utom ett par baggy), men då det inte är det billigaste man kan köpa får det väl bli ett par till nästa månad istället. :)

Anna är som sagt på utbildning, igår och idag. Kändes lite konstigt att vara själv i hennes lägenhet igår. Men å andra sidan är de ju inte svårt att trivas här så jag kan ju inte påstå att det var så hemskt heller.

Blir middag med Anna innan hon kör mig till tåget, har för mig att det bara tar 3 timmar med tåg till Halmstad. Imorgon ska jag till Växjö och ha den muntliga tentan, 13.30-16.00. Hoppas verkligen att det går bra,  håll tummarna för mig. :)

Kommentarer
Postat av: Tokfia

Jag tror du kommer fixa det galant! Ska hålla tummarna för dig. Tror du chefen accepterar det som ursäkt för att inte jobba?! :P

2008-04-29 @ 18:50:06
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0