Yippie!!!

Jag har fått sommarjobb!!!

Efter att ha sökt flera sommrar i rad har jag äntligen fått jobb på AAK, AarhusKarlshamn, fd Karlshamns AB aka Oljefabriken eller Sojan. :) 

Ska vara på FoU, labbet, Provskickning. Vet inte riktigt vad mina arbetsuppgifter kommer attt vara (mer än att skicka prover), men jag vet att jag har 10 veckors jobb, att jag slipper städa på sjukhuset en sommar till (vilket jag iof är tacksam över att jag har fått göra de andra sommrarna när jag inte fått något annat jobb) och att det kommer vara dagtid. Känns roligt och spännande. Att jag sen kommer tjäna lite mer pengar den här sommaren än jag brukar är ju inte heller någon direkt nackdel...  :)

image180

Kommentarer
Postat av: Anders

Grattis!

2008-04-16 @ 00:44:50
Postat av: Johanna

Grattis gumman!

2008-04-16 @ 06:38:53
URL: http://www.mammajohanna.se
Postat av: Tokfia

Grattis grattis! äntligen får du bli labråtta :P Cool bild!

2008-04-19 @ 19:23:57
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0