Inlåst?

Har suttit "inspärrad" i tvättstugan i nästan en timme nu, vilket är ungefär lika roligt som det låter... Har varit jättesvårt att få tag på tvättid när jag inte är hemma mitt på dagen någon dag och varit iväg de senaste helgerna. Var riktig klädkris nu. Tror jag hade ett par rena strumpor kvar... Vår tvättid är bara 2,5 timmar, men jag hade tur och kunde boka 4 maskiner (istället för två) med tillhörande torkskåp och torktumlare. Trots det var tvätten långt ifrån torr när tvättiden var slut vid 22.00... Eftersom man inte kommer in i tvättstugan en minut efter tvättiden är slut var jag tvungen att stanna i där tills tvätten hade torkat. Hade det inte varit så mycket, hade jag ju kunnat hänga upp det i lägenheten, men i detta fallet kändes det verkligen inte som ett alternativ.. Tur att jag hade en bra bok med mig. *ler*

Blev en kort dag på jobbet idag, så jag ägnade större delen av eftermiddagen till att springa runt på stan och leta efter julklappar. Blev en massa rännande, men nu saknas det bara ett par stycken, så det känns ju bra. =)

Resten av helgen i Lund var jättebra! Lussefesten i BC2-korridoren var lika galen och full med fok som den brukar. Känns som om jag har lärt känna lite folk där nere lite grann. Roligt. =) Sen gick vi ut på Hallands & VG's. Hade jätteroligt förutom att mina skor höll på att döda mig och mina fötter den sista timmen. Mina fötter gillar inte att plågas i skor med klackar... Helst inte billiga inte superbekväma men ganska snygga skor. =p

Bara två dagar kvar på jobbet. Känns konstigt. Kommer faktiskt å sakna dem. Eller, kanske inte ska överdriva. Jag kommer att sakna de flesta av dem iaf... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0