Tur! Eller var det kanske skicklighet?

Vem har sagt att fredagen den 13 skulle vara en otursdag? Lyckades i och för sig skrapa upp mitt ena knä på Heinessons gamla pärla till bil. Vet inte hur jag lyckades, bara att det gjorde ruskigt ont...  :(

Har jobbat en hel veckapå AAK nu. Trivs som fisken i vattnet. :) Personalen är trevlig, arbetstiderna är bra (flex-tid!) och arbetet varierande. Mycket att lära sig och ta in, men jag har att göra och dagarna går snabbt. Kan ju inte heller riktigt klaga över att jag i onsdags fick följa med Svenska och Danska Lab Support delen på Team bildning på Tjärö. Blev femkamp, trerätters middag och lite dricka. Supertrevligt. Så snällt att jag fick följa med. Kul sätt att lära känna alla på. :) Fast det var lite svårt att förstå den där danskan ibland. Roligast blev när Dennis och Nicklas fick Sankt Hans (dansk motsvarighet till midsommar) till Tant Hans. Skrattade så jag nästan grät.. :)

Idag har jag vari duktig och hjälpt mamma (och mormor) att mangla lakan & påslakan. Inte helt spännande, men inte så farligt heller. Sen fick jag skjuts av mamma in till stan för att träffa Peo & Bella, Nina, Tina å Rasmus. Så kul att få träffa alla igen. Blev visserligen inte så lång stund, men det kommer ju komma fler tillfällen i sommar. Spelade två roliga spel Trodde du ja (tror jag iaf att det hette) som jag missade början på och "Med Vilda Gester" som jag spelat innan. Mycket skratt å skoj blev det. :)

Fick även det BÄSTA samtalet på hela veckan. Lämnade in uppsatsen (efter mycket slit) i onsdags och ikväll ringde Tina och berättade att vi hade fått mail från en av Examinatorerna att vi var GODKÄNDA! Så härligt att kunna lämna det bakom oss. Är så glad!!!! :)

Nej. Nu är jag jättetrött, ska gå och lägga mig alldeles strax. Har varit en intensiv vecka. Ska bli härligt med helg nu. :)

foto: Anne Geddes

Kommentarer
Postat av: Anders

Grattis =)

2008-06-14 @ 01:13:42
Postat av: Anna

GRATTIS GRATTIS! Skönt att kunna släppa det och njuta av helgen förstår jag. Kram

2008-06-14 @ 08:24:44
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0