mitt lilla fluff och jag...

Har precis kommit hem från frisören. Håret var grymt slitet, så det var verklien i behov av en klippning. Men jag har nog aldrig haft så här fluffigt hår. Haha. Jo, möjligtvis efter jag haft hela håret i rastaflätor, men aldrig i stylat tillstånd. Undrar hur det kommer se ut utan ett kilo produkter i? Förhoppningsvis blir det bra, den som lever får se som det så fint heter. Har nog aldrig hänt att man lyckas få samma look som när man lämnar frisören. Man tiitar i spegel på sin nya frisyr, godkänner den och vet att när man vaknar morgonen efter är det ett minne blott och hur mycket man än puffar och stylar kommer det inte bli så igen. Haha.

Ska fixa det sista i lägenheten, sen bär det av söder ut och hem till lilla Asarum och ett tomt hus. Fast riktigt tomt är det väl inte. Kommer ju vara två söta katter och mammabos hund Kenzo där. Anna är i Lule för xjobbs redovisning (som hon redan avklarat) och tentor och mamma och Bo är i Annas nya lägenhet i Jönköping och tapetserar och lägger golv. Måste erkänna att det känns grymt konstigt att åka hem och så kommer ingen vara hemma. Men jag ska ju få träffa mormor och lite kompisar. :) Nina och Tina har äntligen (vilket de säkerligen inte håller med om) kommit hem och det ska bli så skoj att få träffa dem igen!!! :)

Skärtorsdagen idag. Det är väl nu man borde åka till Blåkulla?
Jaja. Spar det till nästa år. :)
image162

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas vi ingår i skaran släkt o vänner. Hade varit roligt om du kunde komma inom en sväng medans du är i närheten. Kramar från oss på CS 17

2008-03-21 @ 11:54:40
URL: http://www.mammajohanna.se
Postat av: Nina

Glad påsk till dig med! =)

2008-03-24 @ 11:01:12

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0