Tritoni klockor

Vet inte om det har undgått någon, men jag ÄLSKAR klockor. Tycker det är så kul att matcha med andra accessoarer och kläder. Jobbar på min "klock-garderob" och hade gärna haft en i varje tänkbar färg (nästan) och för varje tänkbart tillfälle... :) Hittade en rolig tävling på Shopaholicmammans blogg där man kan vinna en klocka från Tritoni. Inte ett märke som jag hade så stor koll på innan, men det visade sig att de hade massor av snygga klockor. Brukar ju inte ha så stor tur när det gäller tävlingar och lottdragningar och så. Men om man aldrig tävlar har man ju absolut ingen chans att vinna, så man måste ju försöka.. .:)
image105
Tävlingen avslutas på söndag, så håll tummarns för mig så får vi se hur det går... *hoppas, hoppas*

Kommentarer
Postat av: Tokfia

Nu tävlar jag med....vill också vinna!

2008-03-05 @ 00:15:25
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0