Så där ja!

Nu är den ÄNTLIGEN klar! Idag har vi skickat in vår B-uppsats, så nu kan vi inte göra några ändringar vare sig vi vill det eller inte. Skickade in den hela 2 minuter innan utsatt tid. Det gäller att utnyttja tiden till max. Haha.
Tycker vi har kämpat bra med uppsatsen och jag tror alla tre var ganska nöjda när vi var klara. Vet att jag kanske inte är så drivande som jag borde, men jag kommer med lite smarta inlägg nån gång då och då iaf. Tror inte tjejerna är helt less på mig iaf... Hoppas inte det. :) Tack igen Anna för att du läste och kom med feedback. Det hjälpte verkligen! :)

Har blivit mycket intensivt jobb och lite sömn de senaste dygnen. Kommer bli så härligt att få sova ut imorgon. Nu gäller det att läsa lite klasskompisars uppsatser inför opponeringen nästa vecka. Var helt övertygad om att jag försovit mig i morse. Tittade på klockan och insåg att jag skulle vara hos Evelina om 10 minuter. Flög upp ur sängen, gjorde mig iordning, slängde på mig kläderna och samlade ihop mina saker som jag skulle ha med mig. Tittar på klockan igen. 04:55. Förstår inte riktigt vad det är jag sett och kontrollera en sista gång. Jo, det står 04:55. Tittar på min andra klocka (kanske kunde varit fel på mobilen) bara för att inse att jag skulle kunna sova ytterligare tre timmar. Kul. Bara att krypa ner i sängen igen. Fick släss om att få tillbaka min sovplats (Simon tog tillfälle i akt att utnyttja hela 90 sängen så fort jag försvann) och det tog en liten stund innan jag lyckades stressa ner, men det var rätt härligt att få sova ytterligare några timmar... :)

Ikväll ska vi på trippeldejt. Haha. Jag & Simon, Evelina & Daniel samt Tina & Anders ska bli skoj. Först ska vi käka på Bulls (köpte ett njuta häfte idag) och sen ska vi titta på Indiana Jones 4 på bio. Ett bra sätt att fira att uppsatsen är klar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0