Jobbig måndag...

Så var det måndag igen. Superfint, soligt och underbart vårigt utanför fönstret. Det enda som är dåligt med det är att jag ser hur stort behovet av att putsa fönstrerna verkligen är... Evelina kommer snart hit så vi kan jobba på Uppsatsen. Har kommit på att vi inte alls har gott om tid. 2 månader är ingenting...  Är iof inte heller så kul. Att skriva uppsats istället för att gotta sig i solen. Får hoppas att det inte tar hela dagen utan att det finns lite möjligheter att hinna gå ut oxå..

Jag å Simon var å grillade med Eve å Daniel i lördags. Årets första grill. Njöt av maten på E&D´s balkong. Trångt men mysigt, och maten var jättegod. Det är något speciellt med grillat... =) Hyrde en dålig film med Anne Hataway,  Passengers.  Av någon anledning kom vi in på att prata gamla bra filmer och det konstaterades att jag aldrig har sett Con Air, så Eve letade upp sitt VHS band som hon hade hemma å så blev det en andra film den kvällen.
Kommer sakna henne så grymt mycket när hon har flyttat. Ok, kommer väl sakna Daniel lite grann me, men inte lika mycket. :p 
  
Har blivit erbjuden jobb på AAK idag. Samma jobb som förra året, fast med tillägg att jag isf även ska vara lite på vaktmästeriet. Måste svara senast torsdag. Hade eg velat vara i Halmstad i sommar, men jag måste verkligen ha ett jobb... Å det är ju full tid i typ 10 veckor, så det är ganska svårt att motstå. Sen trivdes jag ju faktiskt väldigt bra där förra sommaren.  Är ju inte så att erbjudandena om sommarjobb haglar över mig. Har sökt ganska många men har bara koll på att jag INTE har fått två av dem... Måste bestämma mig snart ju. Misstänkte och fasade över att det skulle bli så här... Gaaah!

Ska få feedback på hemtentan i em. Ytterligare en sak som jag inte riktigt ser fram emot. Får väl se hur domen lyder..

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad söt du är hjärtat! kommer sakna dig med jättemycket!!

2009-04-06 @ 14:36:20
Postat av: Anders

Det är väl kanon med jobb på AAK???? Var inte kräsen nu!

2009-04-06 @ 17:56:12
Postat av: Sara

Tycker AAK låter kanon. Då kan vi träffas o du får gulla med plutten i sommar ;-)

2009-04-06 @ 22:16:50
Postat av: Anna

Dessutom är det bara att tacka jag till AAK och skulle du få ett annat jobb som har med din utbildning att göra är det bara att tacka nej till AAK och ja till det istället. Så gör alla andra så även om det känns jobbigt just då så måste du ju se till ditt eget bästa. You go girl!

2009-04-07 @ 17:40:53
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur löd domen föresten?

2009-04-07 @ 17:41:41
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0