Mambos besök

Fick besök i helgen. Eller, egentligen var det tordag kväll till lördag dag, men det kändes som helg. :) Det var mamma och Bo som hälsade på. Mamma hade ju sportlov och Bo hade.. ja. Semester kanske? :)

Hade inget direkt planerat, så det blev ett par ganska lugna dagar med mat, fikor (semlor tex) , prat och lite affärer. Fick även upp min efterlängtade byrå som jag fick av syrran i födelsedagspresent. Den är ganska stor, så jag har inte kunnat få upp den innan, men nu hade MamBo hyrt släp och hade den med sig! *glad* Jag och Bo hade dock lite problem när vi skulle lämna tillbaka släpet (det var ett "hyr här, lämna där" släp) då vi fick världens sämsta vägbeskrivning av killen på macken. Men det gott folk, är en helt annan historia...
Ersatte min Billy bokhylla i köket med byrån. Den är lägre än Billyn men mycket djupare. Detta leder visserligen till att det blir minde utrymme mellan byrån och spisen, men jag tycker det blev bra ändå. Lovar att lägga upp lite bilder senare när jag har städat upp lite här och så. :)

Fick även hjälp med att hänga upp min taklampa. Är hur nöjd som helst med min lampserie (har ju matchande tak- golv och bordslampa).  Kommer att komma bilder på det me. Sen... :)

Hittade en fin tröja på rean på MQ, men annars blev det inte så mycket handlat. Det riktiga "fyndet" stod nog mamma och Bo för när de inhandlade en nosgrimma (inte så hemskt som det låter, det är ett dressyrkoppel) till Kenzo. Han drar vansinningt mycket och är inte alls rolig att gå ut och gå med. Men det blev det verkligen ändring på efter han hade fått på sig nya selen. Han gick hur fint som helst. Kenzo verkade iof inte helt nöjd med det nya påfundet, men inte allt för missnöjd heller så det finns verkligen potential där. Tänk om han kan bli riktigt trevlig att ut och gå med? :)
 

Var även hos Marie och la vantarna på "Magnus". En god vän som hon är lånar hon ut honom då jag är i större behov av hans sällskap än vad hon är för tillfället. Fick passa på att bjuda hem honom nu när han kunde få åka bil. Och som jag sa till familjen. Om han inte sköter sig, så sätter jag mig bara på honom. Haha!  Tack igen tjejen!

Är alltid roligt när folk kommer och hälsar på. Hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa besök bara...

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken rip off....inga bilder på byrån. djupt besviken

2009-02-25 @ 07:46:25
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Anna

Magnus? Kan du vara mer kryptisk?

2009-02-25 @ 07:47:42
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0