Big mistake..

Vet inte om det är värmen eller vad det kan bero på, men jag har varit lite vimsig och tankspridd på sista tiden, å då menar jag mer än vanligt. För att inte tala om dagen.Pinsamt att räkna upp ens hälften av sakerna som har gått fel, men en av incidenterna slutade med vin på altangolvet... Enough said.

Har ju glömt att skriva om det allra bästa som hände på Midsommarafton. Lilla bebis bestämde sig för att han inte ville vara kvar i Evelinas mage längre. Vet inte om de har bestämt sig än, men det pratas om att sötnosen ska heta Vilmer. Ska bli så kul att få träffa honom.  Det är så underbart med bebisar! Å så luktar de så gott (iaf oftast) och de perfekta små fingrarna och tårna... Det är ju inte konstigt att man smälter... Värsta baby boomen här i Blekinge. Så nu har jag två små sötnosar som jag kan få gosa med. Lilla Ebba och lilla Vilmer.


Skulle gått på Åbron och ätit idag, jag Nina å Tina. Men det regnade och åskade så himla mycket så vi ställde in... Bara för att konstatera att det blev en jättefin kväll iaf. Men men. Det får bli en annan gång istället. Jag å Nina såg en film istället: Den andra systern Boleyn. Tyckte faktiskt den var bra. Gillar att se ett kostymdrama lite då och då. =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja,ja Emma vi vet att du måste undersöka allt, nya tappkranar t.ex.

Kram

2009-07-04 @ 07:58:00
Postat av: Sara

Ååå så söt :)

2009-07-14 @ 19:50:05
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0