Kort uppdatering..

Som ni kanske ser så har jag ju fått en ny somrig design här på bloggen. Trevlig överraskning! Tack Anna! =)

Hade ganska mycket fullt upp i slutet av förra veckan. Kompletterade uppsatsen å lämnade in den (hoppas verkligen den blir godkänd nu).. Sen kom Simons mamma + sambo å hälsade på tors-fre. Var trevligt, blev lite god mat och biofilmen Änglar och Demoner. Tyckte bättre om den än om Da Vinci koden, men sen är det ju så att när man tycker böckerna är så bra som jag tycker att de faktiskt är, så är det ganska svårt att bli nöjd....

I lördags så kom Simons pappa upp. Mycket trevligt det me. Åt en god middag, drack lite vin och sen var det bio som gällde även på lördagen. Terminator Salvation blev det den här gången. Tyckte faktiskt riktigt bra om den. Gillar inte de 3 första filmerna, men nu blev jag faktiskt sugen på att se om dem. Såg dem ganska sent (bara för ett par år sedan) och då blev jag så besviken på dem, för alla hade lovprisat dem så mycket och pratat om hur bra de var... Men som sagt. Nu har jag ju fått lite distans till dem, så det kanske är dags att ge dem en ny chans. =)

Gillar verkligen att gå på bio, men det brukar ju inte bli så ofta då ekonomin är ganska begränsad. Hade fördelen att faktiskt bli bjuden båda gångerna, vilket jag är väldigt tacksam över eftersom det blev två riktigt trevliga och bra kvällar. =)

Var skönt att få åka bil hem, det blir ju en hel del packning när man ska vara hemma i nästan 3 månader, och jag är väl inte den bästa på att prioritera. Har ju som bekant lite beslutsångest... Hade varit trevligt att vara i Halmstad i sommar och myst med Tina & Anders och  Hanna & Andreas, men jag hoppas att det kommer att bli en bra sommar här hemma me...  Vi får väl se vad som händer, har iaf bestämt mig för att åka hem till Halmstad och hälsa på lite oftare den här sommaren.. =)

Nej, nu har jag lite å fixa med så jag har inte tid att sitta här och jiddra. =) Imorgon ska jag  hälsa på Evelina i Karlskrona, och på onsdag börjar jag jobba. Det är vad jag kallar kort men intensivt sommarlov! :p Nej, allvarligt talat, tror faktiskt jag får hela 2 veckor ledigt i augusti sen, å det är NICE.. =)

Kommentarer
Postat av: Nina

du måste se om terminatorfilmerna, dom e grymma tycker jag iaf :) pusss

2009-06-09 @ 11:59:06
Postat av: Anna

You're very welcome sweetie!

2009-06-09 @ 12:26:46
URL: http://tokfias.blogg.se/oz
Postat av: Anonym

uppdatera! vad händer i metropolen?

2009-06-12 @ 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0