Soppan: dag två

Gjorde en miss i förmiddags. Åt frukt fast jag inte fick. Trodde jag hade koll på läget. Men idag är regeln att jag får äta så mycket soppa jag vill samt råa eller kokta grönsaker, dock inte ärtor eller bönor. Är ju bara en liten miss så jag tror inte att det påverkar sådär jättemycket.  Hann bara äta två frukter så jag tror faktiskt det är ganska lungt...

Ätit soppan två gånger idag, så jag unnade mig en soppfri kvällsmat. Fick även äta en stor potatis med en aning smör. Måste erkänna att det är den godaste potatisen som jag har ätit på länge. =)

Börjar tröttna på Curry smaken i soppan. Skulle inte kryddat det så mycket...  =/  Men det funkar fortfarnade med soppan. Är dock inte så spännande att äta, tar inte så många minuter. Ingenting man direkt vill sitta länge med och njuta av.  Fördelen är väl att jag slipper lägga massa tid på att laga mat och det bilr inte jättemycket disk heller. =)

Tänkte visa en bild på den fantastiska kvällsmaten. Bilden blev inte jättebra, men när jag skulle ta en ny så dog batteriet, men ni får helt enkelt nöja er med det ni får. =)

Är lite trött, men jag tror att det mer beror på kombinationen av att det har blivit sena nätter då jag suttit och pluggat och tidiga morgonar de senaste dagarna. Ska snart krypa ner i sängen och försöka somna lite tidigare idag. Tror jag behöver det för att orka resten av veckan.

Kommentarer
Postat av: Nina

hej gumman! hoppas det har gått bra för dig idag med :) det är roligt att läsa iaf! fortsätt skriv!

2009-05-13 @ 20:07:35
Postat av: Anna

Man saknar inte potatisen förrän båset är tomt eller hur brukar man säga?!



Kan inte vara för roligt att äta samma sak varje dag, flera gånger om dagen. Fast din kvällsmat såg ju inte så dum ut. Mumsigt med majs!



Slit inte ut dig nu!

Kram

2009-05-14 @ 13:37:00
URL: http://tokfias.blogg.se/oz

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0