Har tagit nattskift, igen.

Nu sitter jag hemma i min lilla lya i Halmstad igen. Har kommit fram till att det är onsdag idag. Känns som om jag har sjukt dålig koll på dagar och datum just nu. Allt bara flyter samman. Tommy körde upp oss i Lördag. Var helt underbart att slippa åka tåg. Även om det är trevligt att vara hemma hos mamma, är det alltid skönt att komma hem till min egen lägenhet och mina egna saker, verkligen att komma HEM. :)

I Söndags träffade jag Tina. Så roligt att se henne igen. Gick till flygstaden. Shoppade lite på Skopunkten. Skulle ha hållt oss till Rea-skorna, men jag hittade ett par vårskor som jag blev helt kär i.. :)
Slutade med att jag köpte ett par stövlar (på rea) å så vårskorna, men kalaset kostade endast 450 kronor, och jag behöver ju nya skor till min examen... *blink blink* Avslutade med en fika på ICA innan vi gick hemmåt i kylan igen. Förutom att jag fick lite skoskav (mina vinterskor är inga promenadskor) så var det en riktigt härlig promenad.

Efter det har jag även hunnit träffa Hanna en liten stund och testat min Wii fit. Återkommer med mer info om det när jag testat lite mera och kan komma med mer konkret info.. Men annars har det mest varit fokus på skolan. Fast det har inte riktigt gått så bra som jag hade hoppats. Hade en tidsplan som jag har spräckt kraftigt. Hade många tankar, men ingen riktigt bra infallsvinkel. Visste vad jag ville skriva om, men inte riktigt hur jag skulle angripa det eller lägga fram det. Tillslut lossnade den sista pusselbiten och efter lite bollande med Tina var det bara att sätta igång. Blir så arg och frustrerad på mig själv som inte kunde komma på det liiite tidigare. Känns som jag har haft en kraftig mental spärr som inte velat släppa och som har gjort att jag inte har kunnat tänka klart. Essän ska vara inne imorgon bitti, och det finns inget annat alternativ än att den ska bli klar. Visserligen är jag en kvällsmänniska och inte en morgonmänniska, och visst är det så att jag jobbar bäst under press. Men det här tycker tom jag är lite löjligt. Jag har fortfarande många timmars arbete framför mig. Får väl bara hoppas att kvaliten på vad jag kommer att åstadkomma håller så att jag slipper komplettera, eller åtminstonde inte behöver komplettera så mycket. Ska göra mitt bästa så får vi helt enkelt se hur det går... :)

Kommentarer
Postat av: malin

kolla min blogg , en award till dig ;)

2010-02-03 @ 11:30:07
URL: http://malinalvarez.blogspot.com/
Postat av: tina

En trevlig blogg



http://willmandesign.blogg.se/

2010-02-03 @ 21:20:32
URL: http://www.seasonsports.se
Postat av: Anna

Ont om blogginlägg är det gott om... :P

2010-02-05 @ 13:45:39
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj vad det bloggas, knappt man orkar läsa allt. :P

2010-03-01 @ 11:25:02
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0